Портфоліо на конкурс "Джерело творчості"

Матеріали на конкурс "Джерело творчості"
Еколого-натуралістичний напрямок:
"Керівник екологічного гуртка"
1. Заявка на участь у конкурсі
1.
 Регіон
Кіровоградська область,
Кіровоградський район,
с.Оситняжка
2.
 Номінація
«Керівник екологічного гуртка»
3.
 Повна назва закладу (відповідно до статуту закладу)
Кіровоградський районний центр дитячої та юнацької творчості, Оситнязька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
4.
Адреса закладу, телефон, електронна пошта
с. Оситняжка, вул. Жовтнева, 48, 
31-25-05
(пошта ЗНЗ: ositnyazhka@ukr.net )
e-mail КРЦДЮТ: krcdut91@ukr.net
5.
Прізвище, ім’я, по батькові конкурсанта
Іваненко Світлана Степанівна 
6.
Посилання на Інтернет- ресурс, де розміщено матеріали учасника Конкурсу
https://drive.google.com/open?id=0B-0zbTK48WMKSUFoUTBXVlcxeEE

http://svitlanastepanivna.blogspot.com/p/blog-page_8.html
7.
Мобільний телефон
0501037567
8.
Електронна адреса
lana35.79@mail.ru
9.
Освіта
вища
10.
Стаж педагогічної роботи
13 років
11.
Стаж роботи на посаді
2 роки
12.
Державні нагороди, відомчі та регіональні відзнаки, наукові, педагогічні звання.
Грамота відділу освіти КРДА лауреата премії ім. С.Максютіна, 2015 рік.

Диплом Лауреата ІІ туру «Учитель року-2012» в номінації «Біологія».
Даю згоду на внесення інформації в базу даних та публікацію матеріалів у періодичних та інших освітніх виданнях із можливим редагуванням



08.12.2015
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
2. Опис досвіду роботи. Скачати
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
3. Презентація: "З досвіду роботи керівника гуртка"
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Категорія проекту: виховання екологічної культури
Мета проекту: ознайомитись з біоіндикацією як методом оцінки стану навколишнього середовища. Навчитися визначати стан навколишнього середовища за комплексом морфологічних ознак (хвої, пагонів, бруньок) у сосни звичайної Pіnus sylvestrіs L; вдосконалювати вміння аналізувати, порівнювати, встановлювати причинно-наслідкові зв'язки, застосовувати теоретичні знання для прогнозування; розвиток індивідуальності за ставлення до природних об'єктів, формувати практичні природоохоронні вміння, формувати екологічну свідомість, модель екологічної поведінки.
Завдання роботи:
1.  Дати характеристику біоіндикації як методу екологічного дослідження.
2. Ознайомитись з фітоіндикацією антропогенних впливів за морфологічними змінами рослин
3. Визначити стан навколишнього середовища за комплексом морфологічних ознак (хвої, пагонів, бруньок) у сосни звичайної Pіnus sylvestrіs L
Об'єкт дослідження: сосна
Тип проекту: короткотривалий, індивідуальний
Учасники проекту: учениця 9 класу

4.1 Презентація "Екологічний проект на тему: "Сосна як біоіндикатор факторів довкілля"


Тема заняття. Сосна як біоіндикатор факторів довкілля
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Тема. Різноманітність голонасінних
Відео "Ботанічний сад. Хвойні рослини"
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
7. Відеофрагмент заняття екологічного гуртка на тему: "Клітина - біологічна система"
Частина 2.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::











3 коментарі:

  1. Дякую за відеоурок, мені дуже сподобалась чітка структура уроку, активність дітей, нажаль відсутій великий екран, булоб краще видно продемонстроване на ноутбуці..., а загалом прекрасний урок, ще раз дякую

    ВідповістиВидалити
  2. Цікавий і змістовний екологічний проект про сосну. На основі нього я створила власний проект. Дякую за можливість використати Ваш досвід!

    ВідповістиВидалити