Життя
сучасної людини неможливо уявити без мобільного телефону, персонального
комп'ютера, Інтернету. Коли в шкільних кабінетах з’явились комп'ютери,
щастя вчителів не було меж, на зміну рукописним роботам
прийшли чудово оформлені дидактичні матеріали.
Можна було подумати, що ось вона - сучасна благодать прогресу. Але виявилося,
що привести в порядок свої документи, це не прогрес, а просто
культура педагогічної майстерності. А ось інформатизація процесу навчання - це
абсолютно новий підхід до викладання кожного предмета, так , щоб учень був
зацікавлений у кожному предметі, а не тільки в тому, який буде потрібний
йому для підготовки до майбутньої професії.
Працюючи
з мультимедійним комплексом, тривалий час, я зрозуміла просту
істину - при сучасних темпах розвитку ІКТ-технологій, потрібно
постійно освоювати їх, щоб іти в ногу, не ображайтесь шановні
колеги, з нашими учнями. Бо вони освоюють все це набагато швидше і легше
ніж приходиться нам. І необхідно застосувати кожен раз щось
нове, цікаве , щоб мотивувати сучасного школяра навчатися.
Таку можливість дають нам хмарні технології.
Сучасні
діти не уявляють свого життя без Інтернету з його соціальним спілкуванням та
інформаційними ресурсами. Ми спостерігаємо, як росте покоління візуалів,
для яких головним джерелом інформації є зоровий ряд. Це
обґрунтовує використання нових світових інформаційних розробок в
освітній діяльності. Однією з інновацій в освітньому процесі, що
використовується в сучасному світі, є хмарні сервіси. Вони, як показує
досвід розвинених країн, є відмінним рішенням для комп’ютеризації освіти.
Використання ІКТ на уроках біології як засіб формування інформаційної компетентності учнів
************************************************
************************************************
Немає коментарів:
Дописати коментар