середа, 30 листопада 2016 р.

Застосування хмарних технологій для оптимізації навчального процесу з біології

Життя сучасної людини неможливо уявити без мобільного телефону, персонального комп'ютера, Інтернету. Коли в шкільних кабінетах з’явились  комп'ютери, щастя вчителів не було меж, на зміну рукописним роботам    прийшли   чудово оформлені дидактичні матеріали. Можна було подумати, що ось вона - сучасна благодать прогресу. Але виявилося, що привести в порядок свої документи,   це не прогрес, а просто культура педагогічної майстерності. А ось інформатизація процесу навчання - це абсолютно новий підхід до викладання кожного предмета, так , щоб учень був зацікавлений у кожному  предметі, а не тільки в тому, який буде потрібний йому для підготовки до майбутньої професії.
 Працюючи з мультимедійним комплексом, тривалий час, я  зрозуміла   просту істину -   при сучасних темпах розвитку ІКТ-технологій, потрібно постійно  освоювати їх, щоб іти в ногу, не  ображайтесь шановні колеги, з нашими учнями. Бо вони освоюють все це  набагато швидше і легше ніж приходиться нам. І необхідно  застосувати  кожен раз  щось нове,    цікаве , щоб мотивувати сучасного школяра навчатися. Таку можливість дають нам хмарні технології.
Сучасні діти не уявляють свого життя без Інтернету з його соціальним спілкуванням та інформаційними ресурсами. Ми спостерігаємо, як росте покоління візуалів, для яких головним джерелом інформації є зоровий ряд. Це обґрунтовує використання нових  світових інформаційних розробок  в освітній діяльності. Однією з інновацій в освітньому процесі, що використовується в сучасному світі,  є хмарні сервіси. Вони, як показує досвід розвинених країн, є відмінним рішенням для комп’ютеризації освіти.

Немає коментарів:

Дописати коментар